راهنمای تحصیل در دانشگاه های استرالیا و ۴۰ دانشگاه مورد تایید وزارت علوم

دوشنبه 8 بهمن 1397
8:23
admin

مجله خبری: دانشگاه های استرالیا همواره در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار داشته و یکی از مقصدهای تحصیلی هیجان انگیز پر مزایا برای متقاضیان ایرانی تحصیل در مراکز آموزشی خارج از کشور بوده است. سرزمین کانگوروها به دلیل کیفیت بالای تحصیلی و فرصت مهاجرتی، همواره گزینه جذابی برای ایرانیان جهت تحصیل در آنسوی مرزها بوده و همچنین نیوزلند و کانادا، بستر خوبی برای مهاجران تخصصی (skilled workers) فراهم است.هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، سالانه ۱۰ تا ۲۵ هزار دلار استرالیا بوده که به صورت قسطی قابل پرداخت است و رشته به رشته متفاوت خواهد بود. هزینه تحصیل پزشکی در استرالیا سالانه حدود ۴۰ هزار دلار است و برای تحصیل دکترای غیر پزشکی استرالیا، میتوانید از بورس تحصیلی استفاده کنید.

اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه های استرالیا هستید، می بایست در یکی از دانشگاه های مورد تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم تحصیل کنید. تحصیل در این دانشگاه ها سبب می شود هم ارز دانشجویی به نرخ دولتی دریافت کنید و هم پس از دانش آموختگی، مدارک شما به راحتی توسط وزارت علوم، ارزشیابی و معادلسازی شود تا از مزایای مادی و معنوی آن در ایران استفاده کنید.

برای تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، معمولا بورس تحصیلی در اختیار دانشجویان بین المللی قرار نمی گیرد اما باید توجه داشت که اگر رزومه آکادمیک خوب و توصیه نامه مطلوب داشته و دوره های صلاحیت حرفه ای را در رشته خود طی کرده باشید، با تعامل با اساتید دانشکده های مختلف استرالیا میتوانید شانس خود را برای ورود به مقاطع تحصیلات عالیه با اسکولارشیپ تست کنید. اما اگر رزومه خوبی ندارید، تحصیل با هزینه شخصی در دانشگاه های استرالیا در دسترس است. دانشجویان بین المللی امکان ۲۰ ساعت کار در هفته دارند که با آن میتوانید بخشی از هزینه های خود را جبران کنید.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ترکمن دشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]